keskiviikko 5. joulukuuta 2012

Ihh mä olen niiiiin innoissani siitä Kleinestäää <3<3 Se on mun toka nukke ja eka dal, ja dalien kasvojen "vihamielisyydestä" huolimatta se Dolores on ihunaaa <3<3

No, nyt on huomenna se itsenäisyyspäivä .__. Lähen perheen ja veljen kaverin ja oman kaverin kanssa mökille, järkkäri tulee kyllä mukaan niin yritän saada Alicesta napsittua jotain oikein talvista, mutta saattaa kyllä jäädä vähän, koska hengiltä jäätymisen pelko kalvaa sisintänieiku... :D Itsenäisyyspäivä on huono juttu siinä mielessä kans, kun ei ole perjantaina koulua = ei puutyötä. Oisin saanu varmaan sillä kerralla mun nuken kerrossängyn, ja olisin halunnu sovittaa sitä Alicellee... ;__;

Joo nyt kun tossa alotusviestissä lupasin, niin kuvia tulee .__. Kopiointi kielletty vaikka sitä nyt ei missään luekkaan... :D Joo tiedän, kuvat kakkii mutta mä nyt en olekaan mikään jokapäivän kuvaaja :I Joo Alicen hiukset on aika sotkuset, mutta ajattelin hommata peruukin Alicelle, jos saisin vaikka vanhemmilta joululahjaks ;)

Tyhjyyteen... Mitä siellä on? Näetkö sinä, pupu? :D

Oletko nyt ihan varma?

Pupu, tiedät kyllä että siellä ei ole karhua.
(c) Suomen luonto

Joo pupu hassuttelee aina välillä... :3

Tsihihii kyllä siellä oli karhu ;D En vaan halunnu että pupu näkee ku se ois luullu että karhu syö sen :P


Joo tässä on näitä mun sekoiluja taas :P Ärsyttää vaan, kun en ikinä muista muokata noihin sitä blogin osotetta... Joo näitä lyhyitä postauksia tulee taas :P Sitten kun keksin jotain kiinnostavaa tekemistä jota voi kuvata, nii siitä tulee sitten tekstiä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti