keskiviikko 19. joulukuuta 2012

Joulu lähestyy...

Juu eli odottelen täällä innolla joulua, ja olen kohta seota kun tossa mun oven vieressä on lahjakasa joista vain YKSI on mulle, ja loput menee mun sukulaisille. Enkä mä saa avata sitä mun lahjaa kun vasta torstaina...
Oon vähän miettiny, että mitä hommaan Alicelle/Doloresille joululahjaks. Oon miettiny Alicelle Moxien tai Bratzin vaatesettiä, mutta kun kaupassa kattelin, Moxieiden vaatteet näyttää äitiysvaatteilta ja Bratzien on muuten vaan ihan sairaan rumia .__. Joten pitäisikö alkaa väsäämään TAAS jotain langasta ja käyttää virkkauskoukkua apuna? (sitä sanotaan virkkaamiseksi)

No nyt kun tässä päivällä pakotin itseni kuvaamaan, tein sen Dolores autiomaassa-jutun loppuun, ja siihen samaan jotain erittäin epäjouluista joulusössötystä. Joulun jälkeen tulee vähän jouluisempia kuvia, kun on kaikki joulukoristeet ja kuuset ja tämmöset messissä ;)

Dolores autiomaassa (Part 2)

No, ei kai tässä muukaan auta kuin lähteä liikkeelle .__.

Autiomaa... autiomaa.. suu on kuiva ja hiekkaisaa.. Häh? 

KEIDAS!

COME TO MAMAAAAA

AAAAA

AAAAAAAAAA
AAA... auts .__.

Täältä pitäisi löytyä vettä :3


Damdidam... vettää... onpa täällä likaista .__.


Vettää...

Vesii...

Eihän täältä löydy mitään >:(

Niisk... en pääse täältä ikinä pois :'(

YHÄÄÄ Tahdon kotiin! :'(

Yhäää...
Alice: Ehh... Dolsku?

PELASTUS!!
Alice: ...O.O?

ALICEEEE miten sä tänne pääsit??
 Alice: Hönggghhh ei tarvii rutistaa O.O'
Alice: Me ollaan jätin sängyllä ._.

Kotona :3

Alice: Mitäs nyt tehdään, kun joulukin lähestyy?

Voitaisiin hankkia joulukuusi...

Dolsku: No kai se käy, mutta sä haet >:3
Alice: .. oisin muutenkin hakenut... Heippa!

Aikahyppy :3


Tadaa :3

Dolsku: Onpa se pieni... o.o
Alice: Älä valita ainoa minkä löysin neljä päivää ennen jouluaattoa >:(

Dolsku: No, mitäs me sille tehdään?
Alice: Koristellaan se, tyhmä.
Dolsku: Millä?

Alice: No mieti...
Dolsku: OII onpa nättejä :3

Hetkinen :3

Valmiss!!

Onpa se hieno...

Hyvää joulua kaikille! :3

THE END :3

No tämmönen siitä tuli sitten .__. Oli vähän ongelmia kuvien lataamisessa, jouduin alottamaan kolme kertaa alusta ja nyt kello on kohta kymmenen kun kirjotan tätä tänne. Mutta tosiaan, hyvää joulua kaikille, joulun jälkeen tulee vielä postaus Alicen ja Doloresin joulufiilistelyistä :3

1 kommentti: