maanantai 10. joulukuuta 2012

Jälleen, otsikko kertoo. Ihanainen dalskuni saapui tänään meille, ja olen superonnellinen <3 Mutta on aika jännää, että Dolores saapui vain seitsemän päivää (seitsemän päivää selvin päin, enkä jaksa enempääääääää.... ♫)  tilaamisen jälkeen, mutta Alicea jouduin odottamaan 2 ½ viikkoa .__.

Aaaw siinä Dolsku vielä paketissa <3

Siinä Alice uuden pikkusiskonsa (kuulostaa muuten sika hämärältä :D) Doloresin kanssa :3 Eikö olekin söpö pari? :) 

Siinä kanssa kaksikkoinen

Ja tässä...

Okei, nyt kun olen tuota Doloresia ihkuttanut, niin tässä se mökkiviikonlopun kertaus. Kävin kuopion Fantasiapelit-kaupassa (ennen samalla paikalla oli Urumi-niminen liike, ja Fantasiapelit tekevät paljon yhteistyötä sen kanssa) Ja siellä oli Docolloja. Saatoin kertoa siitä edellisessä postauksessa, mutta huonomuistisena kertaan vielä :D Joo mutta siellä oli sellainen ihana Docolla kun Dal Ciel, joka oli Ihuna<3 Jos oisin ostanut sen, siitä olisi tullut Alicelle ja Dolskulle pikkuinen Lucius-veli :3 Joo ja sitten kun kotimatkalla pistäydyttiin Kuortin ABC-llä, siellä oli sellainen kauppa kuin Wood Park. Sieltä hommasin Alicelle pikku yllätyksen, nimittäin tuohivirsut aka lastukengät <3 Ne on sellaset varrelliset kengät, jotka on tehty samaan tapaan kun suomalaiset mustikkakorit, mutta vaan kengän muotoon ;D

Joo mutta kun itsenäisyyspäivänä lupasin sen Alice-kuvatarinan, se tulee sitten nyt .__.

Alice itsenäisyyspäiväjuhlissa

Heippa, Alice tässä taas :3 Eli sain kutsun Linnanjuhliin, ja nyt olen valitsemassa pukua :)

Olen nytten täällä Vehmersalmen vaatekaupassa... Tässä myyjä suositteli minulle muutamaa asustetta, ja nyt minä karsin parhaat.

Liian häätyylinen :P

Ehkä vähän liian blinbling...

Ihan hiano :P

Uuu siisti! Mutta näyttää vähän alusvaatteelta...

...? .__.

Ihan kiva :)

Mulla on toi jo :P

.. Vauuh :P

Okei nytten otin muutaman sovitettavaksi. :)

Liian iso :I

Ihan kivahan tää on...

Ehkä joo vähän liian Blingbling

No täähän oli sittenkin hieno :3

Okei, otin siis sen viimesen, kun oli niin hieno :)

Aikahyppy :3

Okei nyt olen kotona, kävin tossa matkalla ostamassa itsenäisyyspäivän leivoksen :P

Mumsmums... oho se loppu jo :P

Nyt alko vähän nukuttaa... Krooh pyyh...

Kroohpyyh kesti noin 2 h :3

Krh... Häh? Ainiin mähän nukahdin... Mitäs kello on...

Apua! Se on liikaa pitäisi olla jo menossa!!

Facepalm... Ei mulla ole edes kavaljeeria...

Mulla on vain yksi vaihtoehto... Ei ole muutakaan... Tuskin se on mikään ongelma :)

Noniin nyt ollaan jo matkalla... Siellähän se näkyy jo se pressan mökki (Pressan linna oli remontissa joten linnanjuhlat pidetään sen kesämökillä :3)

Jonossa :3

No, nyt täällä sitten ollaan. Tultiin vaan vähän myöhään niin menetettiin hyvät jonopaikat... Mutta kavaljeerin ainakin sain :) Ja ihan kivan sellasen...


Vai mitä, pupu? Kyllähän tää meni ihan hyvin :)


THE END :3

Joo tällänen tästä tuli :D Harmi vaan kun ei Dolores ehtiny saapua kuvauksiin mennessä, sillä siitä ois ollu suuri apu kuvauksissa :I

Mutta nytten lisää kuvia mökiltä :)

 Siinä Alice lämmittelee käsiään rakovalkealla :3

 Ja tässä ne lastukengät joista olen niin paljon puhunut :3

Siinä Alice lastukengissään :3

Leivottiin muuten joulutorttuja mökillä :D

Kaveri otti tän kuvan, ja vielä tekokukasta. Aika aito, eiks? :P

No tässä tuli harvinaisen pitkä postaus ja väkersin tätä jostain viidestä yheksään :P Joo en ainakaan kolmeen tuntiin tehny tätä siinä välissä kun latailin noita kuvia...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti